סטנדרט חדש של רפואה מגיע לפתח תקווה

    עפר גדנקן No Comments on סטנדרט חדש של רפואה מגיע לפתח תקווה

    מכבי מתחדשת עם מרכז רפואי בבניין ענק וחדשני עם מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם חדש של בריאות בפתח תקווה: מכבי שירותי בריאות פתחה את המרכז הרפואי "מכבי גלובל", שיספק מגוון רחב של שירותי בריאות מתקדמים לצד השירותים שימשיכו לעמוד לטובת החברים במרכז הרפואי "שפיגל". מדובר במבנה ענק בן 4 קומות שנבנה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים והחדשניים ביותר של עולם הרפואה המודרני, המשלב בתוכו מכונים מתקדמים, סניפים חדשים של "מכבי טבעי" ו"מכבי פארם", מוקדי רפואה דחופה ושירותים רבים נוספים תחת קורת גג אחת.

    מכבי ממשיכה להוביל את ההתפתחות המרשימה של עולם הבריאות גם בפתח תקווה ופותחת את המרכז הרפואי החדש "מכבי גלובל" בדרך יצחק רבין 1. המרכז הרפואי החדש, שנבנה בסטנדרטים המתקדמים ביותר בעולם הרפואה, יעניק שירותי בריאות מגוונים במקביל למרכז הרפואי "שפיגל". מדובר במבנה מרשים בן 4 קומות, הנבנה בעיצוב חדשני ובהתאם לצרכים להם הוא מספק מענה.

    המבנה כולל בתוכו את שירותי הבריאות האיכותיים ביותר במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רופאים מומחים, מכון ריפוי בעיסוק פיזיקלי, מכון שמע, מרפאת אחיות ומעבדה. כל אלה מוענקים לחברי מכבי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובנוחות מקסימלית, תוך שימוש באמצעים משוכללים ובמכשור החדשני והמתקדם ביותר. בנוסף, המרכז הרפואי מציע מוקדי רפואה דחופה, מרפאה בריאטרית, אשפוז יום, מכון פיזיותרפיה, מכון רנטגן ואולטרסאונד ומכון סוכרת. בתחילת חודש הבא צפוי גם המרכז לבריאות האישה להיפתח במבנה החדש.

    בתוך המרכז הרפואי החדש עומדים לטובת החברים הסניף החדש והמרווח של "מכבי פארם" שיאפשר לממש את המרשמים מיד לאחר המפגש עם הרופא, וכן הסניף החדש של "מכבי טבעי" המעניק שירותי רפואה משלימה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל אלה עומדים לטובת חברי מכבי בפתח תקווה תחת קורת גג חדשנית אחת.

    המבנה החדש והייחודי של מכבי הוקם כחלק מתפיסת השירות הרחבה של מכבי, השואפת לספק את כל השירותים הנחוצים בנגישות מרבית ובהתאמה מיטבית לצרכים המקומיים. המטרה בפתיחת המרכז החדש הינה לספק לחברי מכבי את כל השירותים הללו, באופן המתקדם ביותר, במיקום אחד שהוא גם נגיש לתחבורה ציבורית ולרכבים פרטיים.

    פתיחת המרכז החדש הינה חלק מתנופת פיתוח חסרת תקדים של מכבי בעיר. לצד 8 מרכזים רפואיים קיימים המספקים שירותי בריאות מיטביים לחברים, בעוד חודשים ספורים צפוי להיפתח מרכז רפואי חדש נוסף בשכונת הדר גנים – נוף נחלים, כולל מרפאה חדשנית ומרווחת של מכבידנט.

    ראש מחוז השרון, ד"ר אנג'לה עירוני: "מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות המתקדמים ביותר לטובת החברים. כחלק מהמחויבות שלנו להעניק את השירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, פתחנו את המרכז הרפואי החדש בפתח תקווה שהוא

    הביטוי ההולם ביותר לחדשנות, השירות והמקצועיות של מכבי. "מרכז גלובל" הוא בשורה בעלת משמעות רבה המתכתבת עם החזון שלנו להמשיך את מגמת ההתפתחות והצמיחה המרשימה של שירותי הבריאות בעיר. גם בעתיד נמשיך לספק את שירותי הבריאות הטובים ביותר באמצעות רופאים מומחים, צוות מקצועי, מרכזים מתקדמים ושירות איכותי".



    0 תגובות